Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, July 5, 2016

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

Assalamualaikum semua
Rasanya ramai yang dah dalam mood raya kan
Ada yang dah balik kampung ye dak?
Aku je yang masih setia bekerja...

Kepada semua pembaca blog ni
Aku nak ucapkan
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 
DAN MAAF ZAHIR BATIN
andai ada terkasar bahasa & terguris perasaan korang2 semua
selama aku berblogging ni...



Tahun ni sambutan raya aku paling simple
sebab takde mood nak raya
dah takde tangan suami nak disalam & dicium
dan dah takde peha suami untuk meriba aku seusai bersalaman
dan takde pipi suami untuk ku kucup
[tacing la aku...hei.. kenangan sungguh!]
Hanya tinggal tangan mak abah & mertua sahaja untuk ku salam & kucup di hari raya..
SEDIH!


** Untuk yang balik kampung @ berziarah di hari raya nanti, berhati2 di jalan raya ye.. Semoga Allah lindungi kita semua.. Aminn.

4 comments:

Qhaifa Nur said...

Selamat hari raya Syani..
Maaf zahir batin
Mohon maaf jika ada terkasar bahasa semasa berbicara

Abil Fikri Ahmad said...

Selamat hari raya Aidilfitri.
Maaf zahir dan batin..

idzwa kamaruddin said...

Selamat Hari Raya Syani :(

Norhayati Mohd Isa said...

Selamat hari raya maaf zahir batin jua buat syani..

Akak jua memohon kemaafan jua jika ada komen2 akak yg mengguris hati syani..

Sebak pula akak baca words ini..
"Tiada lagi tangan utk dicium dan pipi utk dikucup" :(
Al fatihah utk arwah..

Semoga syani terus tabah menghadapi ujian ini dgn redha.