Monday, March 31, 2014

UPGRADE

Sedang melalui zaman peralihan....
Orang lain dah bercanggih manggih
[Siap dah bermonopod bagai sekarang ni]
Aku masih terkedek2 nak belajo guna tepon swipe2 ni..
Amatlah kekok dirasakan...

Gajet terbaru saya..
Semakphone in the house uols...
LENOVO S930 je
[takde duit nak beli mahal2... ini pun jadi le.. Alhamdulillah]


Dulu dan sekarang
Bandingkan saiznya tu...

Well, Sony Ericsson aku tu masih sihat walafiat ye
Suka sangat dengan SE tu sebab kameranya cantik
Dah lebih 3 tahun aku pakai
Jatuh terhempas, berkecai pun masih steady
Cuma dah calar balar la 

Sebab aku dh upgrade, tepon SE tu aku turunkan pada Aleeya
Dah belikan simkad DiGi baru untuk dia..
Abih hati la minah tu..hehehehe


Hasben pun siap belikan casing baru untuk tepon baru
Macam tau je bini dia hantu hijau...
Ai like!!!!
Thank you laling....

** Dah biasa pakai tab 7", rasa tak puas pulak pakai semakfon ni.. Erm..
Pelan2 belajo ye...

** Sesape yang pakai Lenovo ni sila beri tunjuk ajar ye... Aku is bengap benda2 gini..huhuhu

4 comments:

Nafira usof said...

x pernah godek2 lagi hp lenovo neh.. saya punye semua samsung.. hehehe

:: idzwa :: said...

wow!

Ann Ishak said...

oh sweetnya laling u :)

Kesuma Angsana said...

wah bestnyer.. KA masih setia dgn tab samsung tu !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...