Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, March 19, 2014

SAING - AKU TIDAK KESEORANGAN


Agak2 korang boleh teka tak apa persamaan antara aku dengan diaorang???

Yeah!!!
Deme ni la saing2 aku masa beranak tahun lepas
Gap hari kami bersalin pun tak jauh antara satu sama lain
Si Ayu Rodah ngan Irma bersalin hari yang sama kan?? ---> seminggu lps aku bersalin
Si Fasha pulak seminggu dua lepas tu kalau tak silap

Dan...... diaorang pun tengah mengandung lagi sekarang ni
Hahahaha...
Produktif tak kami???
[Saing2 retis aku ni ha kome...]

I am not alone uols....
Tapi yang tak samanya deme dengan aku
---> deme retis, aku idak
---> deme mengandung anak kedua, aku mengandung anak ke-4
[taknak mengkalah kekdahnya]...

Wait n see sapa beranak dulu antara kami berempat... muahahahaha



4 comments:

attyfir said...

wah..syukuran..
kira hebat semuanya ..

Muhammad Taufiq said...

Suka sangat baca blog ni =D Baru2 ni saya ada buat blog, jemput singgah dan follow blog saya awksweetgitu.blogspot.com , Support each other =)

Ayu Ayunie said...

hehe..
alhamdulillah...
sesama subur ekk..
:)

Kesuma Angsana said...

amboi syukur lah alhamdulillah !