Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, February 4, 2014

SELAMAT TINGGAL ALFALFA...

Sejak dah tahu aku pregnant lagi
so mana supplement yang tak boleh makan kena put aside dulu la kan
Mana la aku tau aku mengandung kan
Selama ni dok bantai la makan macam2 supplement
Alhamdulillah takat ni takde la pulak effect kat baby

Masa scan semalam pun baby nampak sihat
Dah 3 bulan dah rupanya dia dok dalam perut aku
Memang la aku perasan perut aku buncit semacam
Ingatkan sebab aku makan banyak & aku gemuk
Erm... rupanya ada benda lain

Salah satunya alfalfa Shaklee ni la
Simpan dulu dalam gobok
Lagi 6 bulan kita makan balik yer...

So pasni kena makan balik vitamin untuk pregnancy
Nak kena pi monthly check up which is tersangat la malas nak buat
Kena makan ubat hari2... haish..
Back to my routine setahun yang lalu...erm..erm...

Doakan kesejahteraan aku ye kengkawan...
Aku adalah tak menyangka sampai sekarang
Sebab things happen terlalu cepat tanpa aku menyangka ianya secepat ini
Tu la orang kata rezeki Allah kadang2 kita tak terduga kan..

6 comments:

Unknown said...

Rezeki, tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia, berbadan 2...hihihi buat kata d'herbs [terlajak laris hihihi]

Sura Mohd said...

tahniah..berisi lagi!!

Unknown said...

eeehhh.. ye ke nih???
saya tertinggal ketapi lah nih.
Tahniah yer.
moga mama ngan bb sentiasa sihat. amin!!

munna said...

rezeki tak terduga .... semoga semuanya ok ...insyaALLAH

Lynda Che Lah said...

ada lagi? Alhamdulillah Tahniah...

Ayu Ayunie said...

tula.. cepat kan lekat balik. rasanya cam sama je kiter preggy. huhu... congrats ear. jaga diri bebaik.