Monday, February 17, 2014

PREDICTABLE

Susah bila jadi specky mummy bila beranak kecik
Yang ye nya takkan nak pakai contact lens doplohpatjam kan
Bila anak dah start membuas cam amira
Segala2nya nak dicapai
Nak2 pulak spek mata aku ni.. paling dia gemor nak rentap
Sampai pedih2 muka aku dibuatnya

Akibat selalu direntap
Dah memang agak dah memang tak panjang la umur spek aku tu
Ramalanku benar belaka bila spek aku dah jadi cenggini
Dah tercabut tangkainya dah...
Herm... malas nak merempan
Nasib la ada spek spare

** Tunggu gaji nak gi buat spek lain sbb spek yang patah tu pun dah 2-3 tahun umurnya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...