Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, February 5, 2014

KAK CIK TENGAH KUTIP APA TU???

Budak ni matanya tajam beno
Benda halus2 pun dia nampak
Pastu nak kutip masuk dalam mulut

Haipppp.....
Kutip apa tu???

Muka terkejut sebab kena sergah...
[ngutip kertas rupanya]

*** Amira dah nak jadi Kak Cik..

3 comments:

Ann Ishak said...

pantang lepa ni, tah apa2 pulak di masukkan dalam mulut dia tu ek, kakcik2x :)

Nafira usof said...

alahaiiii.. cam tuh lah kan dugaan anak baya2 tuh. pantang lepa. ade jer bende dia nak suap ke mulut.

rezeki kak cik dpt adik cepat.. hahaha

Kesuma Angsana said...

hehehe budak2 kecil mmg mcm ni lah keje depa !