Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, November 21, 2013

TAB BARU

Sebab Aleeya dah berjaya dapat no 1-3 dalam periksa
Abahnya dah janji nak kasi hadiah
Memula Aleeya mintak henfon
Tapi aku cakap dari mintak henfon, baik la mintak tab baru
Sebab tab lama dia pun dah cam rosak sikit
Last2 dia OK je..

Seperti dijanjikan abahnya dah belikan tab baru
Tapi cam biasa kena beli 2 la kan
Kang tak pasal2 sorang lagi tu merajuk
[walopun dia dapat no 14...hehehehe]

Tablet baru anak2....
Beli yang murah2 je....
Takat deme nak main game je kan...

Biru untuk Adib
Pink untuk Aleeya

Tab lama apa cer???
Tab lama lanting kat mama lor....
Boleh jugak mama nak berwhatsapp bagai...wakakakaka
Satu lagi tab kasi Amira la kot.. buat tengok citer upin ipin

5 comments:

Rizziela said...

wah..dapat tab baru...bestnyal depa

Nory Zoulkefle said...

bestnya dpt tab baru..

Sura Mohd said...

seronok anak2 dapat tab baru..yg kat umah ni pun dah jahanam..:)

Qhaifa Nur said...

hadiah kejayaan....bestnya dapat tab

~aYu~ said...

bagusnya.. bestla anak2 dapat hadiah best camni. untung2.. hihi...