Tuesday, November 19, 2013

BUKA NAMETAG

Sekolah anak2 aku semua pakai nametag terus jahit kat uniform
Ok jugak le sebab takde la risiko tercicir la, hilang la
Nak basuh pun senang..

Selalunya kalau lepas habis sesi sekolah
kalau unifom tu dah takkan dipakai
aku akan tetas balik nametag & lencana sekolah tu
itupun kalau masih elok la
kalau dah buruk pun aku akan tetas tapi aku gunting2 pastu baru buang

Nametag & lencana yang masih elok tu aku akan pakai untuk sesi sekolah tahun depan pulak
Nak jimat konon....hehehehe
Kalau masih elok buat apa nak buang kan...
Kalau dah tak pakai pun, aku akan simpan
Ada la gunanya nanti tu...
[very dasar mak2 kan.. suka simpan benda2 yang dah tak pakai, tapi tak tahu nak pakai bila]


Ni nametag Adib masa tadika
Sekolah kebangsaan pakai nametag kaler lain
So aku simpan je la nametag ni buat pekasam..


Korang ada tak perangai cam aku???

3 comments:

Qhaifa Nur said...

masih elok dan boleh guna untuk tahun depan...
cantiklah tulisan kaler hijau...

Kesuma Angsana said...

abis dah sekolah taun ni yer !

gadisBunga™ said...

boleh tampal kat beg tu...huuhu~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...