Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, November 12, 2013

ALEEYA @ HARI ANUGERAH

Semalam Aleeya ada hari anugerah kecemerlangan kat sekolah agama
Alhamdulillah tahun ni merasa la Aleeya naik pentas ambil hadiah kecemerlangan
Sebelum ni masa kat tadika je [periksa dapat no 3]
tapi semalam aku tak hadir le ke sekolah dia
hasben aku yang cuti so dia la yang pegi


Majlis bermula pukul 2.30 petang
Sekolah agama Aleeya ni sekali dengan tadika
so majlis tu kiranya untuk tadika punya konvokesyen & hari kecemerlangan sekolah agama tu

Kata hasben aku mula2 acara untuk budak2 tadika dulu
Ada persembahan bagai katanya

Lepas habis tu baru penyampaian hadiah
Katanya majlis start kul 2.30ptg tapi Aleeya ambik hadiah pukul 4.30ptg

Aleeya & hadiahnya
Siap piala lagi tu..

Adib pun tumpang ambik berkat
Kot2 nanti boleh naik pentas cam kakak..

Balik rumah petang tu Yaya tunjuk la hadiah dia
Dia tak bukak hadiah tu lagi sebab nak tunjuk kat mama katanya


Ini la hadiahnya... 5 buah buku tulis + piala
Bagus la.. tahun depan takyah beli buku 
Aku dulu kalau naik pentas kat sekolah agama, asyik diberi kain putih je
[mak aku suka la sebab boleh buat baju sekolah]

Tanya Adib pulak, Adik periksa no berapa? 
Adib jawab : No 14
[usah tanya la ada ambik hadiah ke idak kan...]

** Konvo Adib hari Sabtu ni..




2 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

alhamdulillah :)

Nafira usof said...

Alahaiiii..bestnye tengok anak2 berjaya kan~
Tahniah Aleeya.. untie tumpang Happy atas kejayaan Aleeya. :)