Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, November 26, 2013

ADIB BUAT APA TU???

Satu petang yang sunyi
Cuaca pun suram je
Tetiba aku nampak si Adib duduk sorang2 atas buai kat luar rumah
Diam2 aku intai apa dia buat...
Bila aku nak tangkap gambar dia terus menyerongin camtu


Oooo.. rupanya dia tengah makan teh o keras
Dia dah bekukan dari pagi tu...
Jenuh mencungkil la kan...hehehehe

Aku kecik2 dulu pun suka buat teh o beku ni
Tapi hanya teh o ye... minuman lain aku tak berapa suka

3 comments:

lieyalatif said...

dulu kecik2 lieya rajin gak buat gini....

Nafira usof said...

saya lagi suka buat ai milo keras.
nikmatnyeee!

Rizziela said...

pandailah dia buat sendiri