Wednesday, November 20, 2013

HARI ANUGERAH ALEEYA LAGI

Hari tu hari anugerah untuk sekolah agama
Yang ni nak citer hari anugerah untuk sekolah kebangsaan pulak
Alhamdulillah, Aleeya pun ada naik pentas juga
Tapi takle dapat no 1... Dapat No 3 je..

Majlis kat sekolah kebangsaan ni di sebalah pagi
Hari yang sama juga budak2 darjah 6 ambil result UPSR
So sapa yang cemerlang dapat la terima anugerah kecemerlangan juga

Aleeya tengah salam dengan Guru Besar...
Tersengih je si Aleeya ni..

Ini je hadiahnya... trofi gangsa..hehehehe
Jadi le daripada takde ye..

Tahniah Aleeya... tahun depan usaha lagi
[Aleeya dapat naik kelas tahun depan]

Majlis Aleeya mula pukul 8.30pg kot. Tapi pukul 10.30 dah balik rumah
Malas nak tunggu lama2... lepas Aleeya ambik hadiah, terus blah balik rumah
[Nasib la rumah dekat dengan sekolah...]

1 comment:

lieyalatif said...

tahniah aleeya...moga jadi anak yg cemerlang yeak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...