Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, November 28, 2013

BERINAI

Aktiviti kegemaran Aleeya kalau cuti sekolah 
BERINAI
Boleh kata setiap kali cuti sekolah yang panjang sure nak berinai
Ikut perangai sapa tah

Projek berinai malam tadi
Dah le tu suruh aku pulak yang melukis tangannya tu
Mama ko ni dah le keras tangannya
Nak cantik memang tak la 

Hasil kerja mama Aleeya
Nasib ko la nak...

Aku terbeli inai hitam la pulak
Dah macam dakwat kat tangan pulak aku tengok..

8 comments:

Qhaifa Nur said...

kreatiflah mama Aleeya ni...

SYANI said...

Mana ada kreatif kak.. keras kejung tangan nak melukis tu..

NurWanZ Abd Halim said...

AUUUUU ADE LOVE2 GITU....

:: Mrs.Eady :: said...

nnti tunjuk hasil dia eh..

Eliss Mie said...

my nuha balik kg semalam sepupu dia buh inai jugak kat tgn dia. suka sgt lah tu.

Nafira usof said...

nak tengok hasilnye~
mesti comel hasilnye kan~

SYANI said...

Mrs Eady & Nafira,
Hasilnya cam dalam gambar tu le.. Jadi hitam sebab inai hitam kan...
Comot pun ada..hehehehe

SYANI said...

Mrs Eady & Nafira,
Hasilnya cam dalam gambar tu le.. Jadi hitam sebab inai hitam kan...
Comot pun ada..hehehehe