Tuesday, February 28, 2017

INI ZAMAN POMADE LAH!!

Malam tadi Adib mengajak pi kedai gunting
Rambut dah panjang katanya
Pastu nak gunting kat kedai hispter jer
Tak main dah gunting kedai keling... sabo je la budak sorang ni

Aiii... ikut je la kehendak anak kan
Asalkan idak le keterlaluan
So lepas hantar Aleeya ke tuisyen, terus pi kedai gunting feveret Adib
Tu la Barber Shop yang aku cerita hari tu ---> BARBER SHOP BAEK

Ok la... tengok tak ramai orang pun
So idak le lama menunggu
Jasmin & Amira pun nasib baik la tak mengaruk..

Tengah digunting rambutnya
Itupun aku pesan jangan nak pesen2 sangat
karang tak pasal cikgu tobekkan kepala ko


Ni la rambutnya baru Adib
Tu keras kejung lepas pakai POMADE


Nasib la ada anak jantan sorang je..kalau ramai tah berjenis2 pesen rambut deme gamaknya

** Adib dah ada 2 POMADE.. siap order dengan beli dengan kawan lak tu....Tau2 dia bawa balik tin je kat rumah... Tapi cam biasa la... duitnya mintak kat aku la nak beli POMADE tu... nasib mak ko dah dapat BR1M...***tetiba😙***


7 comments:

idzwa kamaruddin said...

Haah anak aku pu ndah berpomade wehhhh

Qhaifa Nur said...

Ank2 pun pakai gak...nmpk kemas kan
Amboi makin ensem Adib skrg yup..

dorsett pink said...

hahaha.. kemas betul bila guna pomade

Norhayati Mohd Isa said...

Hensem dan kemas tengok adib tu..

Cam mana POMADE tu syani..
Cer tunjuk sikit..

Nafira usof said...

Pandai bersegak dah anak teruna.
dah makin besar dh tu.

eima said...

amboi kemain lagi budak zaman skrg ni besar ni pun dah pandai berfesyen dah kan .. budak zaman la ni ....

seb baik anak ai tak reti lagi ..minyak rambut masih minyak baby mmg sapukan dans ikatkan pagi2 .... klu tak jenuh la .. tgu la besar sikit lagi esok lusa gini juga la mcm si adib makin ensem ni

hainom OKje said...

Budak budak sekarang ni mmg pandai berpesen kan...Cer tunjuk Pomade tu mcm mana Syani? Nak jugak hakak kenal hihi.... Anak bujang hakak yg sorang ni tak pulak hantu Pomade. Rambut pun tak bergunting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...