Wednesday, February 22, 2017

LULUS RUPANYA BR1M AKU...😚

Sana sini dah kecoh BR1M dah masuk ke belum
Aku pulak cek2 akaun takde apa2 pun pertambahan amaun
So aku assume aku tak dapat le tu
Nak buat cemana kalau bukan rezeki ye dak?

Tah cemana aku baca blog si Nory
Tup2 terasa nak cek pulak permohonan BR1M aku hari tu
Fuh... debor2 pulak rasanya...
Jeng..jeng..jeng...



Tak sangka LULUS rupanya permohonan aku dulu
Alhamdulillah... rezeki anak2
Merasa la duit BR1M untuk pertama kalinya
Sebelum2 ni asyik tak layak je...

Dah cek akaun tapi tak masuk lagi duitnya
Tunggu masuk boleh la bawa anak2 gi makan KFC...hahahaha


*** Nampak sangat gaji ciput jer...πŸ˜…

7 comments:

Nafira usof said...

Alhamdulillah.. rezeki.
Zura x dapat Brim. takpe lah.
x layak lah tu. hehehehe

Ainniah Zulkefli said...

alhamdulillah.

Norhayati Mohd Isa said...

Alhamdulillah...
Rezeki anak2 tj syah...
Suka mrk dpt mkn KFC tu 😊

eima said...

ibu tunggal mmg dpt tambahan lagi klu tanggungan byk ....
alhamdulillah rezeki syani dan anak2 ....mudahan dgn brim ni dpt membantu serba sedikit

Kakzakie Purvit said...

Syukur alhamdulillah..
Betullah memang pun layak Sya sebagai ibu tunggal kan..

Ogy said...

Alhamdulillah...rezeki .....syani...

hainom OKje said...

Wah rezeki tu Syani. Alhamdulilah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...