Thursday, February 16, 2017

MANDI KOLAM PLASTIK PULAK

Hujung minggu yang panas
Jasmin & Amira ajak pergi mandi kat kolam air panas
Aku ni je yang malas nak pergi
So kita bukak kolam pelestik je lah
Mandi air sejuk lagi best kalau panas2 ni ..

Aku siap bagi kole sorang satu
Senang kome nak ceduk air 
Malas nak punggah mainan letak dalam kolam
Karang diaorang main buang2 kat luar kolam je


Tengah buat pakatan apatah tu dua beradik ni



Ceduk... jirus.. ceduk.. jirus
Jasmin pulak ada masa pi ceduk pastu minum air tu
Dia ingat teh tarik gamaknya
Cepat2 aku marah dia...hahahaha


Asalkan ada aktiviti bebudak di hari cuti kan.....


6 comments:

Ogy said...

Ha...ha..mandi kolam plastik,anak2 ogy masa kecik2 pun mandi cenggini...seronok...momen untuk anak2....layankan aje syani...janji diaorang happy...

Kakzakie Purvit said...

Hihi... dah alang-alang kole yg dibagi apa lagi minumlah ye sayang
Ibu ni tak tahu ke sedap air mandi - jadi ubat haha... bertuah betul Jasmin ini tau:)

idzwa kamaruddin said...

Asalkan dia orang tak boring dan tak meragam ;)

I am LZ said...

Senang kita pantau mandi dlm kolam plastic camtu Sya..
Diaorg tak kisah janji dapat berendam dan main air, hehehe
Comel Jasmin dan Amira, sedap nama diaorg.. :-)

Intan Saffyna said...

syoknya main kolam.. hehe

saya datang follow sini sis.. salam kenal :)

Norhayati Mohd Isa said...

Budak2 asalkan jumpa air kolam suka lah dia..
Hihi boleh pulak jasmin minum macam teh tarik ye..
Kena sediakan air panas dgn nugget tu syah..
baru wink...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...