Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, February 17, 2017

POSSESSION

Tajuk dari London gittew
bukan nak cerita pasal kerasukan tau
Tapi nak cerita pasal rete pusake arwah suami aku...hahahaha

Saja la kan sebab hari ni takde idea nak blogging
Tepek je la benda yang aku tulis kat IG tadi..

Malas nak tulis lain... baca je la caption tu...
Kalau takleh baca pi je le terjah IG/FB aku tu 😝



Ini la 3 benda yang aku cakap tu



** Oh ye, abah aku pun sesaiz cam kitaorang juga... 2-3 helai seluar jeans arwah abah aku ambik & pakai... jimat belanja beli seluar jeans...hehehehe




5 comments:

Kakzakie Purvit said...

Sayu hati pulak kakak ni.
Jam tu elok lagilah Sya.
Baguslah mana yg boleh guna sebaiknya gunalah.

I am LZ said...

Assalamualaikum syani,

Al-fatihah kepada kedua-dua kesayangan Syani..
Sayu baca tapi Syani mmg tabah..

Nafira usof said...

Salam takziah ye Syani.
baru habes baca n3 yang tertinggal.
terasa baru sekejap tinggalkan dunia blog. dah macam2 yang tertinggal.
i doakan Syani kuat hadapi ujian ini dengan anak2.
Semoga Allah sentiasa melindungi Syani dan anak2. Amin.

Ogy said...

Jaga la harta peninggalan tu dgn baik...semoga syani dan anak2 sentiasa sabar dan kuat...insyaallah

Norhayati Mohd Isa said...

Best tu syani..
Boleh share suar jeans dgn suami dan abah..
tengok elok lagi jeans tu..
Jam tu pun macam dwi jer..
lelaki boleh perempuan pun boleh pakai..