Monday, October 24, 2016

IKAT BUKU

Adat hujung2 tahun ni kan.. 
kerja mak bapak ialah ikat buku2 sekolah anak2

Aku pun sama la
Yang aku nak hangen tu
Adib la ni... esok nak hantar, malam ni baru cakap
Menggagau la nak mencari tali nak ikat buku2 tu
Sabo je la Adib oi....


Kerah dia suruh cari tali rapia kat rumah Cik Besah
Ada la dapat sikit
Jadi la kan.. janji ikat...


Aleeya punya buku hantar hari Rabu
Tak ikat lagi..huhuhu.. malam ni pulak la.

3 comments:

idzwa kamaruddin said...

aku baru ikat semalam

eima said...

peksa blm abis lagi .... minggu dpn la kot baru kena hantar kot sek kat sini

lieyalatif said...

lieya plak esok syani...hahaahah adoiii siap sedial aaa...tapi budak2 ni sekolah dieorg ade loker so byk buku2 kat loker so pandai2 dieorg laa esok bawak tali n ikan sendiri....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...