Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, June 27, 2016

GENAP 30 HARI TANPA DIA

Hari  ni genap 30 hari tanpa suami di sisi
Anak2 aku juga tanpa abah diaorang
Sukar nak melalui hari2 yang berlalu
Tapi terpaksa tunjuk kuat depan anak2

Tinggal beberapa hari lagi je nak raya
Sesungguhnya memang takde mood pun nak raya
Ingat lagi aku siap dah bincang2 dengan arwah dulu nak kaler apa tema raya tahun ni
Approve pulak dia kaler yang aku nak tu...huhuhuhu

Walopun takde mood raya
tapi kewajipan tetap ditunaikan
Hanya kami ber-5 tahun ni


Sebelum2 ni arwah la yang bayarkan zakat fitrah kami
Tapi tahun ni aku pulak yang ambilalih...
Walaupun katanya tanggungjawab akan jatuh pada bapa @ saudara lelaki arwah
Tapi yang mana aku mampu, aku uruskan sendiri le..


Peel arwah, lepas bayar fitrah, mesti dia wasap gambar resit tu kat aku
Buat laporan le konon-kononnya
La ni aku dah takde tempat nak buat laporan & takde dah terima laporan dari dia..


3 comments:

idzwa kamaruddin said...

kamuuuu :(

Abil Fikri Ahmad said...

Salam..Takziah..baru tahu ni coz lama tak buka blog..
bila dapat tahu ni, just tergaman jea. InsyaALLAH, sabar dan tabah..

Al Fatihah..

CaDLyNN said...

alfatihah