Wednesday, June 29, 2016

BAJU POJEN

Baru ni biras aku & abang ipar aku ada belikan baju raya untuk anak2 aku
Alhamdulillah rezeki diaorang dapat baju raya
Janji diaorang happy

Pastu dalam banyak²  tu ada la baju pojen
[read: FROZEN]
Berkenan sungguh la anak2 aku especially Amira
Lepas mandi petang tu terus nak pakai baju baru..
Belasah je la nak oi.... tak payah tunggu raya..

Siap dengan tudung sekali tau nak dipakainya
Tudung tu tudung Aleeya dulu
Sekarang pas kat adik2 dia pulak



Tak menahan tu siap pakai stongan aku lak tu
Walopun baju tu memang dah lengan panjang
Nasib tak pakai sarung kaki sekali..






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...