Thursday, October 10, 2013

DUTA KAIN BAJU

Hujung minggu memang aku akan mengadap kain baju yang banyak
Paling tak suka kalau nak gosok baju
Tapi, suka tak suka kena la jugak buat
Nak harap sapa lagi, ye dak??

Ini le peneman setia aku waktu aku berkuntau dengan kain baju
Dia duduk la dalam rimbunan kain baju yang nak digosok tu
Suka la dia dapat berkuak2 dalam tu
Tapi kena tengok2 juga kot2 kain tertutup muka dia
tak pasal2 lemas pulak cik gebu ni..

Ini la duta kain baju mama

## Amira dah besar nanti tolong mama gosok baju tau!
[sambil goyang2 jari telunjuk]

5 comments:

Qhaifa Nur said...

cepat pilih amira...sok besar bole pakai...

♥ ROS ♥ said...

Comeynyer.. Cpt besar tau, mama xsabar nk suh jd model lg :)

mama ila said...

aunty memang gerammmm tengok awak nie amira..comel sangat!!

AdaM Hawa said...

pipi Amira.. geramnya sy tgk.. labuh..

lily lotus said...

gebu betul dia. geram tengok hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...