Sunday, October 11, 2009

Mandi Limau

Tadi tengah rajin sangat le kenkononnya aku cuci la peti ais aku. Buang la mana2 yang patut. Buat menyesakkan peti ais jer.. Tengok ade la stok limau nipis aku. Dulu tah bila beli. Dah naik kuning dah limau aku tu. Daripada buang aku nak buat la mandi limau. Konon2 kat spa la... So malam tadi, hasben & anak2 gi umah mak mentua, so aku apa lagi.. buat la projek aku. Lama sungguh aku tak buat mandi limau ni... Last buat masa aku habis pantang si Adib (dah 2 tahun wooo). Sental2 apa yang patut... siap tenyeh kat rambut lagi. Habis satu bilik mandi bau limau.. Bila hasben balik siap perli2 aku lagi.. Hek eleh.. aku wangi2 pun bukan untuk orang lain pun... Rasa segar badan lepas mandi limau... Silap takde aura seri jer... (Kena beli nih!!!)... Nanti boleh buat lagi.......



Tu dia... limau yang dah potong nipis2... banyak la pulak...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...