Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, October 4, 2009

Gardening Mood

Lihatlah rumahku...... very the green..heheheh


Lepas raya ni baru la ade mood nak mengemas, menebas,melandskap tanah lapang kat rumah aku. Itu pun tanah dah lama beli tapi pokok2 yang mak aku bagi dari Ipoh dulu belum transfer masuk pasu lagi. Hari Rabu lepas [aku el sebab adib demam], sempat la singgah kat nursery kat Ulu Yam. Beli la 6 biji pasu (konon nak bercucuk tanam la). So semalam sempat la buat semua kerja2 yang terbengkalai.... Ni la hasilnya...


Bunga2 rayaku....semuanya mak aku yang bagi...



Bunga raya lagi.... dlm pasu yang kecik2 tu...aku beli 3 RM10.



Pokok keladi ni mak mentua aku yang kasi..dia yang tanamkan dalam pasu baru aku tu....



pokok ceri di luar pagar.... pepetang ramai bebudak dok petik buah2 ceri tu...



ni lak pokok betik...



Pokok palm... again..cik Besah yang bagi (dengan pasu sekali)



Finally....................






Pembantu2 setia aku....

No comments: