Thursday, October 22, 2009

Bila perut dah beropol....

Semenjak lepas raya ni makin ramai la yang komplen badan makin naik la.. gemuk la... buncit la... Mana taknya asyik attend open house sepanjang bulan raya hari tu... Especially orang pompuan la yang suka bising2 pasal bentuk badan (aku la salah sorangnya).... Maka makin meluat la para suami mendengar keluhan si isteri... Nak- nak pulak bila dah beranak pinak... mula la perut tu makin membusut ke depan. Memula selapis, pastu 2 lapis pastu berlapis-lapis... (macam berger da....).


Bila dah buncit baru la sebuk nak mencari penawar... susut perut la, bengkung la... krim halia la... (aku la tu)... Tapi.... 1-2 hari awal je motivasi di tahap infiniti pastu masuk hari ke-3 terus menjunam sampai bawah tahap beku.... Malas punya pasal... semua produk buat hiasan je le... Mau tak bising encik suami masing2... Hei... camno nak kurus ni????


ni la perut beropol-ropol.... kena jaga2 before ropol dia makin banyak... muahahaha.... sib baik perut aku tak sampai tahap ni lagi...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...