Friday, October 23, 2009

Dapurku rongak…

Benda ni dah terjadi 2 minggu sudah. Tapi hari ni baru sempat dah upload picture dalam lappy ni. Asal usul kejadian, memang dah lama perasan mozek tu dah agak lekang. Tapi satu hari tu hasben aku dok tumbuk ape tah kat tepi singki. Tumbuk pakai lesung batu la. Memula dia tumbuk tu memang bergegar la tabletop aku tu. Kali pertama, ok, kali kedua pun ok.. masuk kali ketiga terus PRANG!!!!!!! Berderai mozek yang lekang tu ke lantai. Apo nak di kato la mende dah jadi. Maleh nak membebel, aku ngan hasben aku pun sapu je la serpihan2 mozek tu masuk tong sampah. Sedihnya.. mengenangkan duit yang bakal keluar tak lama lagi nak merepair tabletop aku tu….

Rupa paras dari depan......




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...