Monday, April 17, 2017

HANTU BEDAK

Budak ni kalau terbangun awal
tersangat la pantang kalau nampak aku naik atas
Aku tengah  bersiap2 mekap bagai nak gi kerja
dia pun nak mekap juga

Makanya.....bedak aku la yang jadi mangsa.
Bukan takat muka je nak sapu
satu badan dia nak sapu bedak..
dah rope hantu opera cina..

Udah selopong muka dia


Baju seluar pun habis kena bedak
Ni pun aku dah kibas sikit...



Aku kata dia hantu cina
Bukan la mama... ni HANTU CACAMON
Adoi... apa la..nama hantu 😅




Ha ni mak hantu Cacamon
Nak tengok mama dia jadi hantu
tunggu mama dia naik hantu dulu...😈



4 comments:

idzwa kamaruddin said...

kekekee...budak dan bedak berpisah tiada

Ogy said...

He..he..mula2 bedak...nanti lipstik pulak...normal la tue anak2 perempuan nak bersolek...

hainom OKje said...

Budak kecik mmg pantang jumpa bedak. Satu badan jadi mangsa hihi....Kalau boleh nak habiskan masa tu jugak.

Mama tak payah pakai bedak dah putih melepak

Norhayati Mohd Isa said...

Kikiki..
Macam2 Jasmin ni..
Buat acik gelak sorang depan PC ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...