Thursday, April 13, 2017

BIRTHDAY ABAH LA HARI NI

Minggu lepas birthday hubby
Minggu ni birthday daddy pulak...
[saja nak ritma gitu...hahahaha]

Apapun, persamaannya
dua2 tu orang yang aku sayang
dua2 tu hero dalam hati aku
dua2 tu pun dah takde untuk temani aku kat dunia ni



Kalau abah masih ada, hari ni  adalah birthday abah yang ke-63.
Walaupun abah dah tiada, doa kami yang menyayangi abah akan sentiasa kami kirim sehingga akhir hayat kami.
Semoga abah tenang di sana
AL-FATIHAH.

3 comments:

hainom OKje said...

Muda lagi abah Syani kalau baru 63...Tap yelah, ajal mana mengenal usia.
Alfatihah untuk arwah abah.

Ogy said...

Alfatihah untuk HERO HERO syani...mati itu pasti....
BERSABAR DAN BERTABAH,kehidupan harus diteruskan bersama anak2....

idzwa kamaruddin said...

Selamat Hari Lahir Abah kamu, dan al-fatihah ku sedekahkan sebagai hadiah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...