Wednesday, April 12, 2017

CHARLIE CHAPLIN

Budak ni kalau dapat pen memang habis segala dicontengnya
Tak cukup kertas
kaki dengan tangan dia habis dilukisnya
Macam2 kaler kat badan dia kadang2 tu

Yang ni dia makin kaler magic
sampai tak sedar dah terconteng ke mulut
elok pulak atas mulut dia...hahahaha
Udah rupa CHARLIE CHAPLIN

Abaikan yang belakang tu
Dok gedik konon2 aku nak ambik gambar dia

Yang si Charlie Chaplin tu pulak tengah main remote aircond
Konon2 handphone dia la tu
Kasi main remote yang dah takde bateri je.....

3 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Syani...biasa la budak2..pantang jumpa pen...blm lg conteng dinding bagai..hehe

Ogy said...

Comei....
ewahh...yg belakang tu...nak menyelit gak...

hainom OKje said...

Haha...budak budak mmg suka main pen. Teringat anak masa kecik dulu. Habis kaki dicontengnya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...