Thursday, March 16, 2017

CAWAN REBUTAN

Kalau bab berebut mestilah si Jasmin & Amira je
Abang & kakaknya tak kisah pun
Salah satu benda yang berebut ni ha la...
Mug arwah abah diaorang..



Kalau nak minum air mesti nak dalam cawan abah
Cawan tu cawan plastik je
Abahnya beli masa kat Jepun dulu
Tapi tu la bendanya ada satu je
tu sebab berebut...

Si Amira pulak berkenan sangat2 cawan tu sebab cawan tu warna BIRU
Feveret kaler dia tu
Si Jasmin pulak sebab Amira minum dalam tu, dia pun nak le jugak
Mana la tak berebut kan...
Atenya.. mama la kena jadi referee...
Amira minum sikit, pastu bagi Jasmin pulak minum
gilir2 gitu
Nasib la Jasmin tu boleh beralah sikit...

** Abahnya beli satu je... Mana la nak tahu akan jadi rebutan. Lagipun mana la nak tahu nak ada Jasmin pulak lepas tu...😅😅

3 comments:

Siqah Hussin said...

Ada anak2 penyeri hidup Syani. Alhamdullilah :) Kenangan bersama arwah sentiasa dalam ingatan mereka.

eima said...

nasib baik plastik kan ... klu la jatuh sbb perebutan mesti ralat sgt .... kenangan diorg dgn abah .... alahai

Norhayati Mohd Isa said...

Pandai mama buat ikut turn siapa minum..
Kenangan bersama abah ..
Itu yg dalam ingatan mereka..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...