Tuesday, September 20, 2016

TAK LE PEDAS MANA PUN RAMEN KOREA NI...

La ni budak2 muda dengan k-pop memang tak dapat dipisahkan
Mana2 pun ada je bebudak terjebak dengan k-pop
Termasuk la anak aku ni ha..
Lagu2 k-pop pun ada yang dia hafal
Siap belajo step tarian lagi. adoi la Aleeya...

Sebelum2 ni viral jugak pasal Maggi Korea tu kan
Anak pun mula  la gedik2 suruh aku beli
Makanya aku pun pergi la beli kat butik2 hipster yang berdekatan dengan rumah
Mak aiii... mahal sungguh kan mee tu
Aku beli RM8 hengget ko!!!
Tapi nak merasa punya pasal, beli la jugak
[Beli la 3 peket je...mau kopak kalau beli bebanyak]



Makanya malam tu kami pun beria la nak merasa tahap kepedasannya
Aleeya makan memang sampai meleleh ayor mata
Tapi pada aku... idak le pedas sangat...
idak le sampai berdesing telinga aku ni ha...
Takat kebas & pijor lidah & mulut je...hahahaha

TAPI seriusly.. pada aku idak le pedas mana pun ramen ni
Dan idak le sedap mana pun..itu pendapat aku la
Tahap kepedasan aku, selagi tak berdesing telinga, berpeluh satu badan, keluar air hidung, mulut macam keluar api.. ha tu kira tak cukup pedas le tu..
Korang pulak cemana?

Macam biasa, update kat IG dulu
pastu baru nak buat entry blog... ya ampunnn


** Aleeya mintak repeat beli lagi..hadoiii





3 comments:

lieyalatif said...

heheeh same laa..ig lagi senang..snap2 upload kan syani...

anak2 lieya pun sebok suh beli...kat aeon big bersepah2...sepeket ade 5 tu rm24 tak silap...tapi tak beli pun lagi...dieorg tu bukanmkn pedas pun...ngade2 jek lebih..kang tak memasal omak ko ni jugak kene telan kasi perabih...

Qhaifa Nur said...

Ank2 tak suka la Syani pedasss...
Hr buat pun en hubby yg mkn...

idzwa kamaruddin said...

tak cuba lagi..hehee...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...