Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, September 5, 2016

MAAFKAN AKU YANG MERINDUINYA

Ni la jadinya bila rindu sangat kat dia
Selama ni aku tak pernah ada baju warna kelabu
[lagipun itu bukan kaler feveret kan]
tapi sebab semata2 nak ingat pada dia
Aku beli jugak sehelai blouse warna kelabu taik anjing ni..hahahaha

Maafkan aku ada yang terganggu tengok gambar aku ni 
Aku rindu sangat kat dia weiiiii
Sampai sengal gini jadinya... [jangan le caruts aku tau!]

Takde orangnya, baju pun jadi la
Hari2 sebelum gi keje mesti aku cium baju uniform dia ni
[sengal kan aku ni??]



Oh ye... Amira ada je atas katil tu
tengok mamanya buat perangai tah apa2

Nampak tak Amira berbaju pink tu???


Yup.. entry seminggu lepas kat IG
Hari ni baru rajin nak up kat blog pulak
Hahahaha.. dasar malas nak cari idea.


Pesanan untuk korang yang masih bersuami
Semoga berbahagia bersama suami masing2 ye.
[Jangan lupa doakan kebahagian untuk aku sekali....]





5 comments:

eima said...

Ya Allah sedihnye syani semoga ko kuat dear ... aku rasa aku tak setabah ko .... semoga ko terus kuat ye ...

Kakzakie Purvit said...

Memang tahu sekadar pinjaman tapi hati kita ni tetap terasa atas apa yg terjadi bila tiba masanya. Senyum kelihatan tabah tapi gejolak dlm hati Allah aje yg tahu.

idzwa kamaruddin said...

aku tahu kau kuat walaupun sebenarnya kau tak kuat :( tak salah nak angau..kami semua paham keadaan kau :(

Qhaifa Nur said...

Kak Nur faham perasaan Syani, sabar ya..sentiasa kuat

Norhayati Mohd Isa said...

Aduhai..
Mahu tak rindu kan Syani..
Cukuplah cara begini merindui orang tersayang ye kan..
Kena hargai masa yg ada ni kan..