Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, September 26, 2016

KENANGAN TERINDAH

Ekceli baru belajo buat video guna viva video
Cleaner kat opis ni la yang mengajarnya
Aku kira taknak kalah dengan minah indon la kan
hahahahahaha...

Makanya terhasillah video ni...
Sepenuh jiwa aku buat tau...
Walopun ada gambo tunggang langgang tak reti nak edit..



Pagi tadi cleaner tu tanya video aku dah siap ke
Aku cakap dah.. tapi simple2 je
Pastu dia kata nak tengok
Bila aku tunjuk, udah dia pulak yang menangis
Dia kata  sedih tengoknya..

Ye, memang aku sedih tapi benda dah berlaku kan
Buat video ni sebagai tanda aku sayangkan suami aku
Walaupun dia tak dapat tengok video ni
Tapi aku harap suatu hari anak2 aku akan tengok video ni

Dah hampir 4 bulan suami aku pergi, bukan tak boleh move on tapi kadang2 teringat itu teringat ini.. Kadang2 aku up status sedih sendu aku kat fb.. bukan nak raih like ratus riban juta pun.. sekadar nak meluahkan perasaan.. 

Itu pun ada juga yang kata aku mengada2.. Haish.. lantak korang la...  Orang yang tak pernah kena memang takkan faham.. tunggu la turn deme pulak kena cam aku.. baru ko paham apa yang aku rasa..

3 comments:

Qhaifa Nur said...

Amboi cleaner makin maju skrg..masing2 dh ada hp canggih skrg Syani...
Semua tu kenangan terindah...

ztie said...

hm.. tak faham kenapa org boleh cakap mengada. Syani tabah kan. sy paham part bukan tak boleh move on. boleh tetap boleh kan. tapi hold on to memori tu. Lagi2 mcm sis yg pisah mati. tak boleh nak bayangkan. Sy harap sy sekuat sis.

OKje said...

Sedihnya Syani....Lagu pulak mmg kena sangat.... .
Takutnya kalau diduga dengan dugaan ini. Awak terpaksa tabahkan Syani huhu....Hakak cuma mampu ucapkan simpati je Syani