Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, September 30, 2015

TUDUNG FREE AIDIJUMA

Sejak terjebak dengan Aidijuma(AJ) ni
asal ada new release mula la gatal nak beli
walopun sehelai.... gigih!

Kalau tak sempat grab kat web, cari la kat reseller
Pergh... berhantu sungguh AJ ni
selagi tak dapat, selagi tu la hunting

Aku jarang pegi beli kat butik AJ
[pernah pegi sekali je pun...]
So aku prefer beli online je
kalau tau dah release kat web, cepat2 bersedia depan pc
standby untuk mencandat pada waktu yang dah ditetapkan
dah macam nak perang dah
pastu memang nasib2 je la kan
asal yang hot je cepat beno sold out
lagi satu  selalu sangat stuck kat bahagian payment.. stress habaq hang!

Bebaru ni je masa release White Label 
alhamdulillah dapat juga yang aku inginkan
[beli kat web]
DONUT tu yang paling larissss tau
[nasib baik sempat sambar]


Dua tiga hari pas oder, parcel pun sampai
tup2 dapat 1 tudung extra
nasib la kat fb dah announce sapa beli tudung kat web, dapat 1 tudung free
eksaited la kita kan...alhamdulillah... 
Ni tudung  free tu
Nasib aku takde design ni lagi
Nak beli tak berapa berkenan, tapi dah dapat free ambik je le
Rezeki namanya ye dak??

Aku rasa ramai juga yang dah terjebak dengan AJ ni kan
Memang berhantu sungguh!

Pastu sekarang kerap beno keluar design baru
Semput nak kejor.... 
Aduhai Datin Juma.... jangan le kerap beno release tudung
boleh pokai dibuatnya!



No comments: