Wednesday, September 23, 2015

SALAM AIDILADHA 1436H

Hari ni masing2 mesti dah dalam mood raya kan?
Dan ada yang dah start bercuti & balik kampung ye dak

Sempena Hari Raya Haji yang bakal disambut pada hari esok
Aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA kepada korang semua
Maafkan segala salah silap ye..

picture google je..


Esok kami akan beraya di Batang Kali dulu
Hari Jumaat pula bakal pulang ke Ipoh 
[kebetulan bos bagi cuti pulak hari Jumaat tu...yebedabedu]

Ok, korang semua yang ada buat korban
selamat menunaikan ibadah Korban
yang akan pulang ke kampung @ ke mana2 destinasi
berhati2 di jalan raya ye...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...