Thursday, June 22, 2017

RAMBUT RAYA

Anak2 dara aku ni memang tak gemor ikat rambut tau
Baru ikat rambut tak sampai 10 minit dah bukak getah tu
Penat aku mekap diaorang lawa2

Sebabkan aku yang rimas tengok rambut tu tak ikat
so aku gunting rambut si Jasmin tu
Rambut Mira kerinting & tak lawa kalau pendek
so rambut dia selamat la dari digunting walaupun dia pun sama nak suruh aku gunting rambut dia

Ni kurang la serabainya... lama2 dia lagi serabai.. 
siap masuk mulut rambut dia tu😅


Luckily rambut si Jasmin  ni jenis lurus
So nak potong pun senang
Bukan nak buat pesen apa pun... nak kasi pendek je rambut dia

Hasilnya...... dah berjaya dicantas
Pasni takde la rambut tutup mata, masuk mulut bagai😊




Aksi dapat rambut baru
Taknak duduk diam nak tangkap gambar dia ni..





P/s: Ada yang dah start cuti raya @ balik kampung ke hari ni???




4 comments:

lieyalatif said...

aah kalo baye2 gini rambut pendek senang....senang nak urus...kalo x berlemoih2 dgn peluhnye ekekekeke....comel je rambut baru tu...

***
selamat hari raye dari lieyalatif & co....mohon ampun maaf kalo ade terkasar bahase sepanjang kite 'bersua' walau hanya di alam maya....hati2 dlm perjalanan nanti....

Cincin disarung hati berdebar
Jarinan lembut wajah terhias
Ramadan disambut penuh sabar
Aidilfitri disambut dengan meriah

Saidina Affan menyusun kata
Tutur peri yang aulia
Maaf-bermaafan sesama kita
Di Aidilfitri yang mulia

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin

Norhayati Mohd Isa said...

Cantik rambut raya ye ..
Makin berseri dihari raya kan..

Selamat hari raya maaf zahir batin dari akak ye Syani..

Ainniah Zulkefli said...

comel rambut baru. budak2 ni, rambut pendek nampak lebih kemas kan.

hainom OKje said...

Hihi...sakit agaknya kalau diikat tu yg tak tahan lama tu.
Tapi hahak suka jugak tgk budak kecik rambut panjang lepas ala ala anak dara gitu...comey ah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...