Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, September 17, 2009

Zaman Sekolah-sekolah

Dah lama tak berfacebook so tadi bukak facebook maka terjumpa gambo2 lama aku ngan kengkawan masa kat SERATA dulu. Wei An, hang dah pun buat posting pasal kita kali ni aku tepek lak kat blog aku. Kih..kih..

Wajah2 suci murni warga-warga 5R, Sekolah Raja Perempuan Taayah, Ipoh (1996)

Wajah-wajah budak2 kelas 5R yang riuh rendah...

Cikgu kelas kitaorang- Cikgu Saniah Dona.



Ni la geng2 aku - AN, WAH, ZALWA, JEMON & MINAH (windu la kat korang!!!!)




Posing ala2 ayu gitu... di saat2 terakhir sebelum meninggalkan SERATA.. sedeynya....


Aktiviti melantak dalam kelas... Supplier pelam tu sape lagi kalau bukan si WAH LIM JUNG... hehehe. Meja hidangan selalunya meja si Minah & Awa la sebab meja depa last sekali.... Punya la sedap mencicah sampai menjilat jari & terpejam2 mata..




Otai-otai baru balik dari Dewan makan... Group aku ni semuanya ade- majmuk... pengawas ade (aku le tu), ketua kelas pun ade (si Minah), tokey ade (An- hang kan jual kacang dulu), Pengawas Pusat Sumber (Wah)... Jemon & Zalwa apa yek?? lupa la pulok...

No comments: