Wednesday, July 29, 2015

THERE GOES MY RAYA BUDGET

Raya tahun ni idak le beria2 sangat
Kuih raya pun tak beli banyak
Hanya preparation baju baru untuk anak2 je
Aku sendiri pun tak beli baju raya
pakai je baju yang mana ada
Beli tudung baru je buat syarat...hehehehe
Jimat cermat kekdahnya...

TAPI....
Elok seminggu sebelum raya
berlaku kejadian yang tak diingini
Spek mata aku patah dikerjakan dek Amira
Adeh.... naya sungguh
Hasben suh pi kedai spek buat spek baru
Makanya bininya yang comel lagi kiut ni akurrrrr je la
[Udah dia hulur duit kan....]

Ha tu dia, malas nak pening2 kepala
buat je le spek dalam kadar bajet yang diberikan
2 hari sebelum raya, spek pun siap

Ni le spek baru nya
[Masa ni sebelum bertolak nak balik Ipoh sebelum raya]

Yang ni tah berapa lama la tahannya pulak
Sepanjang ada anak ni dah berapa kali tah tuko spek sebab spek patah dikerjakan anak
Sabo je la...
Kome yang mata elok2 sila la jaga mata baik2
Kang dah rabun macam aku, asyik nak kena buat spek je...
Bukannya murah weh!!!

** Tq hasben sebab belanja beli spek baru










1 comment:

lia ummiirfan said...

menten cunnn ... penting tu.. hihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...