Tuesday, July 28, 2015

HABIS LA EYESHADOW AKU!!!!

Ekceli nak karang cerita raya
tapi tengok gambo dalam henfon
cerita ni kena cerita dulu la kat blog

Hari Ahad lepas, aku nak gsosok baju kat atas
Cam biasa Amira akan ikut aku, pastu akan main2 kat meja solek
Biasa la budak pompuan kan, nak main mekap le, bedak le, minyak wangi le
Aku tak kisah sangat pun... biar le dia nak main
Pastu dia ambik eyeshadow aku letak dalam beg kecik dia
Tah bila masa dia bawa turun aku pun tak perasan

Pas gosok baju, aku pun turun
Tengok si Amira punya kusyuk main atas sofa
Aku nampak dia pegang pen
Orang rabun cam aku ni mana nak perasan sangat
Aku ingat dia main tulis2
Bila dah lama2 aku pun pegi dekat2 dengan dia
rupa2nya dia tengah syok tarah eyeshadow aku...
Habis berdebu2 & berkaler2 sofa & karpet aku

Hasil kerjaan si Kakcik



Ya Allah.. sampai habis eyeshadow aku dia korek tau
Tinggal bekas je...huhuhuhu 


Dah le ini je eyeshadow kaler2 yang aku ada
Tau le eyeshadow ni dah lama
adeh..... memang nak suruh aku beli baru le tu...
Sabo je le...





1 comment:

Ayu Ayunie said...

aduss.. mmg tensen kan.. ayu byk kali dah beli baru. mmg habis kalau dapat kat anak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...