Friday, July 3, 2015

BERTAHAN

Tak menyusu pun hasben belanja juga benda yang aku nak
Hehehehehe... thank you HASBEN [fefeeling cakap cam Dewi Yusra]

TAPI
betul tau... bila puasa at the same time menyusu anak memang agak mencabar
Lepas menyusu/pam susu badan akan rasa letih sangat
Pastu tetiba rasa haus @ lapar sangat
[setengah orang sampai gigil2 badan]
Bila letih tu yang bila menyusu anak kadang2 sampai tertidur dibuatnya.


Kalau tak puasa, memang lepas pam susu aku minum air
Rasa dehydrated sangat2
Bila puasa ni takat telan air liur je la..hehehehee

Memang la ada rukhsah membenarkan ibu2 menyusu untuk berbuka puasa
Tapi pada aku selagi tak memudaratkan aku
Aku cuba juga untuk puasa
Puasa Ramadhan & puasa ganti nikmatnya berbeza
[besides aku ni jenis malas nak ganti2 pose unless terpaksa la kan..hehehehe]

Semoga dapat bertahan hingga ke akhir Ramadhan..
Aaminnnn..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...