Friday, July 24, 2009

Perfume Addict

Semalam one of my collegue beli perfume . Wangi giler Bond Girl tu.. Sekarang tengah offer sekarang RM79.90 sampai end of July. Harga asal RM99.90. Buatkan ku teruja nak beli.


Lagi satu perfume baru Avon Absynthe (tak tau how to pronounce). Tersangatlah wanginya.... (Mak aku ade beli). Tapi mahal sangat la regenya... Tak tercapai dek poketku...(Kena tunggu harga murah sikit kot)


Malam tadi tengah kemas2 meja make up aku kat dalam bilik tu aku pun kira la berapa banyak botol perfume yang aku ade. Mak aiiiiii punya la banyak...Ade la dekat 20 botol. Laki aku punya la bising sebab dia kata membazir. Alah... aku tak kisah, janji aku puas.. Hehehehe. Ni la antara perfume2 aku yang ade.


FARAWAY PARADISE


RARE GOLD

SURREAL GARDEN


WOMEN OF EARTH


URBAN FLOWERS - TOKYO


TRUE GLOW


FARAWAY

IMARI SEDUCTION



IMARI CLASSIC

HAIKU AWAKENING

VANILLA SOFT MUSK
3 SERANGKAI - WONDER,SMILE & FIRE EGYPTIAN POTION A.K.A ONE DROP PERFUME (Dulu packaging camni)


Packaging ODP sekarang


ISLAND VIBETOMORROW
Ni perfume yang aku buat hantaran kawin dulu. Tapi dah lama dah habis pun... Saja letak buat kenangan.


PACO RABANNE - ULTRAVIOLET

Dalam banyak2 tu ni la perfume2 yang paling aku suka....


MIRACLE
ETERNITY
ESCAPE

LAHANA - Ni dah lama discontinue....

2 comments:

abbas said...

banyak tul perfume... huhu... sy pun minat gak perfume.. tp sekadar minat la.. nak beli, x mampu... huhu.. klau yg setakat jenama pirate tuh, cam x bez lak belik kan??

abbas said...

banyak tul perfume... huhu... sy pun minat gak perfume.. tp sekadar minat la.. nak beli, x mampu... huhu.. klau yg setakat jenama pirate tuh, cam x bez lak belik kan??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...