Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, September 6, 2017

ADIK BARU

Mak tiri aku dah selamat bersalin
pertengah bulan Ogos yang lalu
Balik cuti time raya Haji bebaru ni
baru la sempat menziarah diaorang

Anak2 aku pulak kalau dapat pi rumah Opah De [opah muda]
memang suka sangat la sebab rumah Opah De banyak mainan
Nak2 pulak ada kereta yang pakai bateri tu
Memang berebut la nak main especially Amira & Jasmin



Ni anak mak tiri aku yang kedua
Kiranya adik aku le
adik yang ke.......[jap nak fikir]... yang ke 7 la kiranya
Anak abah aku yang ke 8



Inilah adik baru iolssssss
Anak abah yang ke-9
Dengan mak aku ada 6 orang anak, dengan isteri kedua ada 3 orang anak

Tengok muka dia ni rasa kesian kat dia
Sebabnya dia takdan nak rasa kasih sayang abah
Abah pun takdan nak tengok dia...huhuhuhu

Inilah adik2 aku yang satu bapa lain mak
Semua lelaki .
Yang sulung tu yang baju putih tu... panggil Along
Baru 3 tahun [sebaya anak aku si Jasmin]

Yang kedua tu baru 2 tahun
dan yang bongsu baru 20 hari kalau tak silap.

Semoga anak2 abah ni menjadi anak2 yang soleh
dan menjadi pencen kubur untuk abah...


3 comments:

Ann Ishak said...

tahniah

Warisan Petani said...

Dah beso nanti boleh buat team takro

hainom OKje said...

Sedihnya tengok. Mak De dah tentulah keje ye Shani. Takkan tak bekerja pulak, nak makan apa.....

Kecik kecik lagi anaknya...muda lagi yeh Mak Denya.... bizi body pulak hihi