Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, May 3, 2017

FACEAPPS... DAH TERJEBAK JUGA

Pengaruh sungguh benda2 viral  ni kan
Asalnya kat IG la
[yang aku nampak la]
pastu melarat2 pulak... 
Sampai aku pun terjebak install apps ni πŸ˜…πŸ˜…


Percubaan pertama..
Tak nampak beza sangat kecuali yang muka tua tu
Oh my.. opah2 sangat...hahahaha


Muka di kala tua
Nasib la tok laki dah takdok nak tengok aku mereput...lol!




Jangan tak tahu
ustaz2 pun terjebak dengan apps ni..



Hei.. ustaz...ustaz...πŸ˜…πŸ˜…


2 comments:

Nour Adieb said...

Sy lom terjebak lagi πŸ˜„ Bhahahahaha, pak ostat pun dah terjebak πŸ˜‚

Norhayati Mohd Isa said...

Akak nak mencuba juga syani..
tapi tak terbuat-buat juga..

Ustaz kazim punya caption tu yg tak menahan hahahha..