Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, May 18, 2017

CYCLING

Petang2 kalau tak hujan
boring jugak duduk dalam rumah
So aku  suruh la kekanaks kayuh basikal
Suka la sangat Amir atu kalau dapat main basikal
Si Jasmin pulak sampai la ni tak reti kayuh sendiri
Asyik nak suruh aku tolak je..
Jenuh nak ajor dia...


Ni aku bawa ronda2 pusing block rumah aku
dapat 2 kali round pastu si Amira ajak balik
Mira dah tak larat la mama...hahahahaha
Ingatkan dia tak reti letih...

Si Jasmin pulak kalau aku tak alihkan dia dari situ
Dia memekak la suruh aku betulkan basikal dia
Dia nak kayuh tapi kakinya kayuh pusing ke belakang 
Ate... sampai bila pun idak le bergerak ke depan basikal tu nak oiiii...

4 comments:

hainom OKje said...

Boring jugak kalau asyik main dlm rumah ye Syani. Sesekali elok jugak bawak keluar. Cuma mamanya malas tak malas nak melayan jerlah

panphila said...

Haha, your children are so adorable! Betul, duduk di dalam rumah boleh jadi bosan. I can relate because I've been berpantang-ing... and how happy I am if I can go outside for a walk. Bawalah mereka berjalan-jalan, but make sure always be alert.

http://panphila.blogspot.my

SYANI said...

Kak Hainom OKje... tu la kak.... time mamanya malas la diaorang nak beraktiviti... Terpaksa la layan ..

SYANI said...

Panphila...
Thank you & take care.. Happy confinement ya..