Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, November 4, 2009

Seronoknya....

Semenjak dua menjak ni aku teringin sangat nak beli scanner... nak buat pe??? (ade projek tergempar nak buat)... Hek eleh skema lak aku. Aku nak scan gambo2 yang ade kat rumah aku. Cam best je nak letak semua gambo (especially gambo kawin aku) dalam bentuk digital- puncanya, anak aku dah pecahkan frame gambo kawin aku dulu & sebab dah terlalu lama dalam frame, gambo tu dah melekat kat cermin, tak leh nak simpan lagi. (Last2 simpan dalam tong sampah je le... ) Dalam aku berhajat nak dapatkan scanner ade seseorang nak bagi aku scanner free... Bukan 2nd hand tau, baru lagi .... Alhamdulillah...Seronoknya, dapat rezeki sempena birthday aku yang bakal menjelang tak lama lagi kot... He..he... Kepada En. CXXX, timo kasih la banyak2..... Tak sabar menunggu kedatanganmu esok....

No comments: