Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, November 9, 2009

Apa nak buat????

Aku terdiscover ada orang buat fraud dalam opis aku ni... Camne nak bagi tau??? Aku pun in good terms jugak dengan dia... kang tak pasal2 pasal benda ni aku bermasam2 muka dengan dia. Jenuh pikir cara terbaik untuk selesaikan masalah ni. Hasben aku suh berterus terang dengan dia tapi aku rasa aku takde guts nak berdepan pasal hal ni. Lagipun for sure dia tak mengaku punya.... dia pun ala2 cam kap lam ya nga jugak. Aku tak tahu nak story ngan sape kat opis tu sebab aku takut hal2 macam ni terbocor... maklum la mulut orang, sampai masanya akan terkeluar jugak. Aku tengah pertimbangkan cadangan sorang member suh aku direct bagi tau bos... Nak cakap dengan Mr Ting tu??? alamak... takut la (tapi selagi tak cakap sampai bila nak pendam????).... Aduh... masalah...masalah...susah jugak nak jadi "whistle blower" ni... Kalau musuh aku yang buat senang citer tapi ni member la beb!!! Pening..pening

No comments: