Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, June 9, 2009

Eyeliner oh Eyeliner


Hari tu gi singgah Avon... nak beli barang orang yang order sikit2 tu. Sampai kat sana saje la belek2 sample Simply Pretty Eyeliner & Eyeshadow Duo tu. Kebetulan tengah ade offer so aku rembat la satu. Kaler pink... Aku tak pernah2 pakai eyeliner ni tapi tah kenapa terasa gedik la nak beli mende alah tu. Dulu pernah le cuba pakai eyeliner tu. Tapi masa tu tak reti so mata aku jadi cam lebam kena tumbuk je.... Very the buruks....
Anyway, this time masa nak beli tu aku pikir kalau aku still tak reti pakai eyeliner ni aku pakai eyeshadow je le. Tapi aku tak mengalah... sampai umah terus praktis nak pakai eyeliner... Sampai pedih2 mata aku ... Nasib le penselnya tu matanya besar so tak le tercucuk mata teman... Akhirnya... Jeng jeng jeng.... setelah beberapa kali ujian cuba jaya aku berjaya jugak pakai eyeliner tu... So selamat la eyeliner duo & duit aku dari masuk ke dalam tong sampah... He..he..he..

No comments: