Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, May 7, 2009

BENGANGNYA... DIRECT LINE KENA POTONG

Baru tadi dapat instruction untuk cut beberapa line telepon kat opis ini. Ade 5 line semuanya. Yang bengangnya tu termasuk direct line aku. Celaka punya Ting Kong Hock. Konon2 nak jimat belanja sangat la tu. Telefon aku pakai bulan2 pun bukannya banyak sangat. Personal call lagi lah jarang sebab aku takde masa nak entertain orang sangat. Bill aku pun bukannya sampai RM100. Orang lain punya line yang beratus2 RM tu tak nak pulak ko potong. Patutnya orang yang dah dapat handphone allowance tu tak payah la bagi direct line lagi. Hampeh tul.... Ini tidak adil!!!!! Bos berat sebelah.... Dah le bonus ngan increment ko kedekut nak bagi... Macam mana la aku boleh dapat bos macam ni????? Asyik suruh aku liase dengan bank la, auditor la, insurance la, check petrol card dia la, bil telefon dia la tapi kemudahan untuk aku buat semua tu kena tarik lak. Bangang punya bos.

Pesanan buat semua kengkawan yang selalu call direct line aku, lepas ni kalau nak call aku, call la henpon. Aku dah takde direct line.... Keciwanya!!!!!!

No comments: