Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, January 11, 2021

AMIRA DAPAT JADI PENGAWAS SEKOLAH

Haritu cikgu ada send whatsapp bagitau yang Amira terpilih untuk jadi pengawas sekolah tahun 2021. Tak sangka pulak la dia dapat lantikan tu. Bila cakap kat Amira, bukan main dia excited. Selama ni ada juga pernah dia cakap dia nak pakai baju sekolah warna biru. Biru kan warna feveret dia.. Bila jadi pengawas kan kena pakai baju uniform serba biru.. tu yang suka sangat tu.

Cikgu suruh ambik surat tawaran & sign surat persetujuan lantikan sebagai pengawas tu. Musim2 Covid-19 ni, surat2 semua cikgu letak kat pondok jaga je. Ambil kat situ & nanti letak surat jawapan pun kat situ juga.




Cik boolat ni dah nak jadi pengawas sekolah 
Nasib la baju2 pengawas kakak dia ada lagi yang disimpan
Kot2 ada yang muat jimat le sikit duit dari nak beli baru
Nanti kena korek gobok cari baju lama😅






4 comments:

mummy_ayu said...

wah..tahniah! seronok la dia.. ingat dulu masa zaman sekolah, memang bangga la bila dpt jadi pengawas.

PeRdU cINta said...

Alhamdulillah. Tahniah Amirah

Warisan Petani said...

Tahniah Amira Sofea

Syaz Eym said...

Tahniah Amira!