Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, November 14, 2019

TRIM RAMBUT

Anak aku yang bongsu ni memang la tak suka ikat rambut
Kalau ikat pun kejap je lepas tu dia bukak balik
Nasib la rambutnya tu lurus elok
Idak kembang cam Amira

Tapi rambut lurus licin ni ada gak kelemahan dia
Asyik nak turun tutup mata je
Udah le si Jasmin ni tak suka pakai sepit mahupun cekak
Jenuh bising2 ikat rambut lagi la dia taknak
Ada yang suruh potong pendek rambut dia
Tapi bila rambut pendek ni, bila pakai tudung serkup dia asyik melorot sampai tutup dahi😆😆



Daripada rambut tu diikat dia sanggup lagi bior rambut tu tutup mata dia tau
Tapi mamanya yang tak sanggup nak tengok camtu.. Mama pulak naik rimas



So ambik keputusan trim je la rambut depan tu
Walaupun muka dia nanti nampak lucu
Trim pun kata rumah je.. takde maknanya nak ke kedai
Sikit je pun kan..hehehehe

Kena sakat la dek abang kakak kata dia rambut mangkuk
Nasib la dia ok je..



Comel tak???








2 comments:

fAiZaL said...

trim sendiri jer senang nk pendek mana kan...cuma muka jasmin tu kenape mcm x puas ati jek..hihihi

Pemerhati Bebas said...

Happy Belated Birthday Sya 🌹🎂 Semoga Panjang Umur, murah rezeki & diberikan kekuatan fizikal & mental utk mengurus anak2 yg sedang membesar...18112019