Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, June 12, 2019

#TEAMRAYABIRU #TEAMRAYAPERAK

Tahun ni memandangkan semua anak2 mak aku akan beraya di Perak dulu
so kami set tema la untuk baju raya
So keputusannya telah memilih warna biru
Tapi tak specific la nak biru apa.. janji baju ko biru..

So masa raya baru la reveal warna baju keluarga masing2...
Ok la.. tak lari sangat la tema birunya
Kebetulan pulak family aku & family adik aku [Angah] sama lak kaler - dark blue

Macam biasa, kewajipan setiap kali raya mestilah ada gambar family kan?
Rugi la takde gambar raya
Walopun tak cukup korum, wajib juga ada gambar kan
Lagipun aku terdengar sapa tah cakap, tangkap la gambar banyak2, sebab tahun depan kita tak tahu sapa yang akan takde lagi dalam gambar kan ... 


Struggle sungguh nak tangkap gambar ni tau
Memacam peel & ragam anak2 la
start orang ni, lepas tu orang tu
Si Jasmin & Amira pun udah tercabut tudungnya...hahaha
Stress mak ampa tau...
Tapi Alhamdulillah le ada jugak gambar family tahun ni

Gambar kami anak beranak
Masa ni elok la lagi tudung Amira & Jasmin tu


Bila nak bergambar dengan mak aku & Wan aku
Memasing meragam... tu yang dah tercabut tudung2 tu


Ni family adik aku- Angah


Family adik aku - Acik

Family adik aku - Ateh


Adik bongsu bersama Mak & Wan



Siblings😊



Family biru kami


Tengah posing2 ni family pak2 sedara aku pun datang
Ha rombongan merah sudah datang

Ni Family Pak Uteh aku
bersama semua anak-menantu & cucu2nya


Ni pulak family PakSu aku
Kebetulan sama lak tema dengan family Pak Uteh aku
PakSu aku dah meninggal 5 tahun lepas
Tinggal le MakSu & anak2 je


Ada lagi 3 bapa saudara aku takde pulak gambarnya dalam henfon aku ni
So takde la nak tepek gambar family diaorang


Wan aku nampak happy sangat bila ramai2 beraya pagi tu
Rasa meriah rumah dia gamaknya
Ye la mana tak ramai kan
Anak2 je dah 6 orang
Cucu dah 26 orang
Cicit pun dah 26 orang
Ni kalau semua balik, mau runtuh rumah wan tu..hahahaha
















No comments: