Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, April 26, 2019

SESEKALI TERINGIN

Lamanya tak update
Nak story mory pasal progress rumah pun takde mood
Bertabah le menanti pada sesapa yang nak tahu tu kan..πŸ˜…

Sementara tu meh layan megi dulu
Sekali sekala tu memang teringin juga kan
Memang lama gila aku tak makan megi ni
Lagipun megi kat rumah memang tak beli dah buat stok bulan2
Nak elakkan anak2 asyik makan megi je...
Tapi sekali sekala boleh la
Pedas giler yang ni...
Lebor mulut dibuatnya
Rasanya yang ni lagi pedas dari yang Samyang tu kan??



Lebih kurang seminggu lebih lagi kita dah nak puasa kan
Rasa kejap sangat masa berlalu tup2 dah nak puasa, pastu dah nak raya
Allahu... terasa banyak sangat masa disia2kan.
Selamat menyambut Ramadhan untuk semua..






No comments: